ПЕТАР КОТЕВСКИ
Дата на последна промена: Септември 2004
ПОЗНАВАЊА |
|
|
n
Програмски јазици: C/C++, Јава, асемблер, разни скрипт јазици; Поседувам академска обука во дизајн на парсери и компајлери, па би работал во секаков програмски јазик. n
Технологии: Вештачка интелигенција, Win32, Direct3D, ActiveX, XML,
разни пакети бази на податоци, ASP/html; n
Софтверски пакети: Visual Studio .NET, 3DSMax, Adobe
Photoshop, Quark Xpress. n
Јазици: Одличен говорен и пишуван Англиски, добар пишуван Германски – добар говорен Германски, елементарен Шведски,
мајчин Македонски, други словенски јазици со различно ниво на познавање.
|
ОБРАЗОВАНИЕ |
|
|
1993–1999 ,Универзитет "св.Кирил и Методиј", Скопје-Македонија Дипл.инг. n
Компјутерска технологија, информатика и автоматика (9 семестри) n
Дипломска работа: “Content based data mining in multimedia
video databases”. Имплементирав програм кој одговара на визуелни прашалници од Oracle база на податоци популирана со видео записи.
|
ПРОФЕСИОНАЛНО ИСКУСТВО |
|
|
Јуни
2001- Август 2004, Технички продуцент (Неименуван проект потпишан со ЕА) n
Координирав тим од дизајнери и 5 програмери низ концепт и прототип фазата на развивање на проектот. n
Дезајнирав базичен сет на правила во играта што овозможуваа emergent gameplay, додека во исто време се раскажува и интересна позадинска приказна. n
Напишав синопсис за приказната во играта и придонесов кон визуелниот изглед на играта. Главен програмер (Far Cry потишано со UBI Soft) n
Дизајнирав и имплементирав целосен систем за контрола на карактери со Вештачка интелигенција кој е интегрален парт на CryEngine™. Можностите на системот вклучуваат:
комплетен скрипт кориснички интерфејс, однесување водено од околината во која агентот се наоѓа, тимска непријателска интелигенција,
цврста изолација на системот, реакции базирани врз сетила (не скриптирано).
Координирав тим од 3 члена во вклопување на системот во играта “Far Cry”. n
Координирав тим од 4 члена за развивање на играта “Far Cry” – тактичка игра базирана на не-скриптирана Вештачка интелигенција (издадена Март 2004 од Ubisoft).
Имплементирав голем дел од кодот на играта. Бев одговорен за имплементација на критични аспекти на играта. n
Вршев ревизија на мисиите и нивоата во стил на главната идеја позади “Far Cry”
– отворени и не-скриптирани околини за максимум слобода на играчот.
Бев лично одговорен за преглед на мисијата пред таа да биде прогласена за завршена. n
Преговарав за својствата на играта и систематски дизајн со издавачот “UBI Soft” за време на развивањето на проектот n
Ја презентирав “Far Cry” на различна публика:
издавачи, новинари, инвеститори; Ја презентирав играта на сите поголеми светски саеми: на пример, E3 во Лос Ангелес, USA in
2002, 2003.
|
|
Септември
2000 – Јуни 2001, Програмер n
Еден од 4-те членови на тим кој креираше тродимензионални игри за рекламирање производи (AddGames). Ја развив играта “Bees” и локализирав одреден број на игри за странски пазари. n
Главен програмер на мултиплејер тимот кој изведе систем за симултано играње од повеќе различни платформи, како Јава клиенти, мобилни телефони и Дигитална телевизија. Во системот изработив 3 помали игри. n
Имплементирав сервер кој може да комуницира со сите платформи–
мобилни телефони, Јава клиенти, Дигитална телевизија – за 10 000 конекции.
|
|
Декември 1999- Септември 2000, Програмер n
Член на тим кој беше одговорен за развивање на Multi3D, визуелизациска алатка базирана на web која користи 3D рендирање. n
Имплементирав функционалност за Multi3D рендеринг
engine-от. n
Развив алгоритми за компресија за пренесување на геометрија преку интернет.
|
ПРОФЕСИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ |
|
|
ПРОГРАМИРАЊЕ:
Систематичен и модуларен дизајн и имплементација на системи; Мемориска ефикасност; ВИ што реагира на директен стимулус;
|
ДРУГИ ИНТЕРЕСИ |
|
|
Фудбал, кошарка, музика, јазици, светска историја. |
Испратете e-mail за да добиете примери од мојата работа.